Update om veckan

samman fattning om veckan ^^

förra onsdagen: bowling, läs mer här :)
i torsdags: kommer inte håg, men d var liksom skola and so on so on :P
i fredags: var det disco som min klass hade "gjort" ganska många kom och det var jättekul :) men susanne,shabana&khadija kom inte,khadija fick inte, och susanne&shabana kom inte av olika anledningar .... men bryr mej inte så mycket om d :D jag kmr fråga norma fall hon kan skicka bilder, var säääämst på att fota hihhi :P men iaf det var awsome  mer om d tror jag kommer ;D
i lördags: vaknade jag vid 10, sen åkte jag,sistaah, och papi t musken, kmr kanske göra d igen ;) med d var fett kul där, träffade morsal marjam maria sofia lema (till rozan,mabbi och ronja&dom jag känner: jag menar inte hon lema ;)) och jääättemånga andra kompisar kmr bara inte håg vilka fler d vah ;)
i söndaags: satt jag hemma med luren som ringde 24 :P asså jag ringde ocksåååå, typ tuusen pers hehe.nästan alla mina vänner, eller iaf ´min kontaktlista;)
igår: var det skola "yippie" nej ofta men hehe det var iaf ganska kul om man säger så dårå hheheh men vi hade lektion och massa annat. & efter skolan var jag med rania i typ 2 timmar och hade lite allmänt kul ni vet =)
idag: var d skola ofcouse ;)! och imorgon är det allsång (inte allsång i skansen) haha det är i nacka aula där man ska 5 sjunga låtar, dom här ska vi sjunga: my heart will go on, fairytale, jag vill vara din margareta, & två till.

skriver sen hejdå :)<3

Kommentarer
Postat av: mli

vad har du gjort ikväll?:)

2009-11-10 @ 21:45:21
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: CHEETAH

Vilken fin blogg du har! :)

2009-11-11 @ 13:21:57
URL: http://cheetahstreet.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: tack så himla mkt söta du! :*

2009-11-11 @ 14:05:25
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0