Hemma efter en liten promenad! ♥

Hej bloggen!! =)

Kom precis hem efter en promenad i kylan! Brrr.... gud vad kallt det är! Ursch "/ Men som tur är så har jag en tjock & varm dunjacka! Perfekt för dessa väder. Jag tog väldigt få bilder från Hannas tjejmiddag, hade inte tid & springa runt och fota hela tiden.. Men jag ska be Hanna skicka ett par bilder så kan jag lägga ut dom. Jag provade att lägga in bilderna jag har, in i datan men det gick inte, något fel uppstod! :( Men jag ska ändå försöka! Annars kan jag be pappa hjälpa mig, för det funkade igår... ? Hmm..... knepigt det där, hehe. Jag hade på mig detta (på promenaden nyligen alltså....): Svarta mjukisar, Ljusrosa t-shirt med en vit tjocktröja på! Sedan hade jag på mig svarta boots (köpta förra året!) på ett par tjocka svarta sockor! & sen hade jag förstås min tjocka röda dunjacka. Så.. jag klarade mig trots det väldigt kalla vädret som tur! =)

Nej, nu ska jag gå och läsa lite Twilight, sen får vi se vad jag gör. Ni får ha det jättebra så hörs vi nog imorgon! ♥


Det jag gav till Hanna som present: En röd dagbok med ett silvrigt hjäta på, & en kram såklart ;)
Sådär! Det var svaret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0