Noin! Nicklas får inte åka ut ..

kollade på Idol lite snabbt, & såg att det var nån av Camilla och Nicklas som kommer åka ut tror jag, jag vet inte vad jag ska tycka. men jag vill inte att nicklas ska åka ut, han är jättebra ju. haahh. men vi får se vad som händer... men kommer duscha snart. så hinner se klart ;)! håller tummarna för båda (?) haha .. ^^


vem vem vem vem vem? camilla blev det. :(
byeeeeeee. men hon var faktiskt jättebra tkr jag! ♥


nej, nu ska jag ta en låååååång dusch. pussar ^^

jusste jordin sparks. älskar hennes nya låt! me love. kul att hon var i idolstudion idag :)

hörde/såg foki på radio idag, såååå gullig !!!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: evelina

okej vad härligt, här är det jätte bra :)<3

2009-10-16 @ 23:25:46
URL: http://evssi.blogg.se/
Postat av: Jasmin

SV; Nej jag ska bara ta de lugnt med en kompis! :)

Ja hennes nya låt är sk*t bra!

2009-10-17 @ 07:52:38
URL: http://jjjasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0