Nyduschad & fräsch

Hej hej :) idag var jag hemma och gjorde inget speciellt på halloween men kollade iaf på ice age 3 xD haha, men den var rolig faktiskt tummen upp för den, HAHAH! assa idag kom typ 4 av mina kusiner hit. dom var här för ett par timmar sen. ingen spec anledning haha. men jag duschade iaf precis och är heeeelt fräsch. städade lite i mitt rum.. å passade på å byta lakan osnåt. jag MÅSTE vara fräsch och mitt lakan ska alltid vara nytt och fräscht det är jäääätteviktigt för mej :D assa ante så att jag byter varje dag men regelbundet ;) asso gaaaaahh vad jag längtar t newmoon. d kmr bli G-R-Y-M-T!!! jag lovar newmoon kommer kicka ass i praaaamise u lovely readers. nej nu blev det skitsnack . måste sluta skriva innan jag förstör era ögon ;P men ajjjja hejdå så höörs vi laaajk later or something. bye fjååårtisar. omg sääär -.-

Kommentarer
Postat av: veronika

En dusch kanske jag skulle behöva är jag rädd för :D

2009-11-01 @ 13:15:57
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0