Sorry for bad update bebys ;)!

hejsan. typ längesne ajjjt? oh yes. but whatever hehe, igår träffade jag morsal gmn, hade saknat den bruden så sjuuukt, så kramde sönder henne (: hahha, men iaf. efteråt så ville jag och syrran åka t min morbror här i hässelby, så vi gjorde d, vi var fett flummiga på tåget, hehehe. d var fett lång tåg-åke-tid... är det ens ett ord?  aja.. på kvällen gick jag, syrran, min morbros fru ner t affären och handla lite t filmkvällne, vi hyrde film, bröllopsduellen. sjukt kul film :D sen massa snacks. sen idag så gick vi lååång promenad för inte så längesen, jättekul =) sen åt vi på restaurang i vällingby och hade det mysigt, asså jag, siiis, morbror & hans fru, och deras grymt gulliga dotter som är så gaaaaaalet söt omg pluuufs love her !!!!! ♥ men efter att vi ätit på restaurangen så gick vi runt lite i affärer o kolla på pumps (skor) sen min moster köpte två par uuuuuursnygga pumps omg älskar dem hehe.<3 men jag lovar dom är skiitsnygga :) sen sminka vi oss lite sen drog vi hem :) rolig dag idag. tummen upp för idag HAHA ;)! men vi ska snart öta tror jag, eller senare. blev ett lånht tråkigt inlägg så slutar skriva . d kanske kommer bilder när jag är hemma. ska ju sova här igen. BTW, jag är i hässelby gååård om ni missade det (; puss vi hörs bebysar <3
blogg u laater biatches :D


filmen vi såg. engelsk titel: bride wars :) den är galet bra. ni som inte sett den, SE DEN!! rekommenderar den t 100% bebysar. love it ♥

Kommentarer
Postat av: amelia

fin blogg ! :D

2009-10-25 @ 18:56:08
URL: http://ameliahansen.blogg.se/
Postat av: Jossan - tips & skönhet

omg! GICK ni ändå från hässelby gård till vällingby? för du skrev ju lång promenad, menade du typ 3timmars (om inte mer) lång promenad? hur orkade ni? eller åkte ni tunnelbana/bil? shit fett coooolt ;D haha, jag skulle aldrig orkat hehe. Ha det jättebra söta parisa <3 Älskar din blogg megamega (låter som en tönt -.- hehh) mycket :)



jjossantipsar.blogg.se =)

2009-10-25 @ 20:32:53
URL: http://jjossantipsar.blogg.se/
Postat av: linnea

är den filmen bra skulle vilja se den :D

puss :D

2009-10-26 @ 16:17:24
URL: http://behindlinneaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0