Vart på Forum med min mupp (:

Hej bebyssssar. har inte skrivit så mycket men ändå. idag var jag iaf på forum, med min älskade mupp (:
för er som inte vet vem d e som äre rozan jag menar haha.  men aja whatever. först efter skolan gick vi t ishallen, hämtade vår "lön" vi fick av stensöcupen. 1oo spänn ahhaha :D sen gick vi hem hämtade busskortet sen åkte vi t forum. vi åt på bk sen så gick vi runt lite. när vi skulle köpa glass senare vid jamjam så var det en tävling typ. man skulle dansa "dance stage" ni vet, en matta med olika pilar. så trampar man på pilen som kommer upp på skärmen :) fett kul, jag & rozan körde, jag vann ofc haha (vann men ändå hehe pallar inte skryta typ :P), sen jag vann en vit tshirt med thevoice på. sen körde vi igen & jag vann igen men gav min andra tröja t rozan. sen bytte vi om t de. så gick runt med strumpisar och tshirt :) haha. sen gick vi runt lite, o justha när jag skulle äta min glass, så gick typ en halvfjortisboy förbi mej och rozan när vi åt, och då hade både han och jag på oss thevoice tröjor, så jag ba typ hjorde en egst mot tröjan han ba tillbaka. hhaa d såg fett kul ut. hhaa ni fattar inte jag ba drog upp tröjan lite, eller nästan, sän han ba gjorde likadant, om ni fattar haha, jag ba yeah, sen han ba log haha :) träffadesen  Rania så var med henne, men kom hem för inte sålänge sen. men nu är det påväg att bli ett helt A4 så slutar skriva. ni får se på bilder från dagen ist ;)


The winnercrew. gav ju min tshirt t rozan så hon har oxå. fett bäst vi är!
jag och rozan längts t vänster. rozan längst ut, sen jag..


Inne på provrummet. vi tänkte köpa linnet. hon blågrå jag vit. men icke sa nicke. kom inte med på bilden :( jag är med på mobilen mem det funkar inte på datan tyvärr


Rozan mupp :) hon hade på sej vår lärare peters jacka, vi var inte med på gympan så vi gick på "promenad". gick bara t en gård, jag,rozan,alle,anton och sebbe (killar i min klass). dom var bakom oss så vi gick med dom :)
Haha rozan flummkompis <3


det här ar inte idag. typ förrgår eller igår på stensöcupen. haha venne fall jag får lägga ut bilden. men ssscchh :P haha jag la in en pinne i benjamins hår (en kille i min klass) sen var den fast där. för hans hår är så stort hahah :D
anton och niklas i bakrunden.... anton står och gapar och nicke sitter lugnt och fint haha :)


Rozan på bussen påväg hem igen från foruuum. älskar dej
älskling!


roooozan säärbarn :) haha love heeer for that! knyter skorna iförrgår..... haha


Glömde skriva att killarna oxå vann stensöcupen. tjejerna & killaran båda vaaan. jag, rozan o Ronia stormade in t laget när dom vann. guuud så galna alla blev hahaha. det var ju sista matchen haha. ni äger, laget! en sak bara, Oliver, killen i mitten, han med huvudet lite neråt, han ääääääger på fotboll. jag lovar. han gjirde mååååål såklart :)
 
men nu orkar jag inte skriva mer. skriver typ sen? haha live with it :)
puss hejdå sötnoooosar!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej fin blogg verkligen :)

men en fråga bara. Du skrev ju: åt på "bk", vad är det? :§ haha tacksam för svar! <3 puss hare bra ;)

2009-10-02 @ 19:59:11
Postat av: Anonym

burgerking :)

2009-10-02 @ 20:32:46
Postat av: Anonym

Oliver är BÄST :)! Kolla på Alle sista bilden, hahaha xd



SV: Ja samma här :)<3

2009-10-03 @ 10:11:54
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0