090902

hallo. ich heiβe Parisa, wie heiβt du? Hahahha, hade tyska idag, så tänkte skryta lite, även om jag bara kan säga: Hej jag heter Parisa, vad heter du? Och så kan jag säga: Ich wohne in Älta, wo wohnst du? Jag bor i Älta, vart bor du? Haha, inte mycket jag vet :).  Men men, är iaf en stolt looser! :D hahaha, neeeepp, det är jag inte! :) Men hursomhelst, nu är jag hemma efter skola + hemspråk, o en sväng till ica, bara för att. Tror jag såg mabbi utanför kiosken. men är inte säker, för jag såg bara henna bakifrån, men jag tror de var hon för rania var med henna isf, å då blir det ännu större chans att det är hon, för dom brukar hänga jämt. men whatever!.. kan inte skriva mer, men skriver mer om dagen, senare :), så aaaaaaaa, vi hörs då ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0