090909

ENKELT å skriva rubrik ;)

Hello everybody! U like the wheater, oh yes u do! Or du you.. ? I dont? think so (: Haha skitit, men men!.. Idag har jag haft Tyska på Stavan, det var kul, men idag kom hela min grupp t lektionen (de flesta var på klassresa, o kunde inte komma förrens nu....) och det är BARA töntar där! Asså det ar lite taskigt att bara säga töntar bara sådär, men ååh, jag är dessutom den enda från min klass (det är bara sexan som har B-språk, så man kan säga från hela min skola), :( Egentligen hade jag o Rozan valt Tyska tillsammans men Rozan fick inte gå på Tyska, för vår lärare tyckte hon skulle lära sig bättre Svenska/Engelska innan hon valde ett annat språk, så nu är det bara jag som har det språket, från hela min klass.... Resten av klassen har Franksa eller Spanska; och några har ju som sagt Svenska/Engelska! Men hursomhelst, har inte bloggat på länge men asså har liksom inte orkat eller haft lust, och jag sitter faktiskt inte vid datan lika ofta som förr *stolt* :D
Haha, jaja,
orkar inte skriva värsta långa inlägget, vilket det håller på att bli, så... Haha, nejdå! Men ändå, vi hörs strax :)

Puss på er, älsklingar! ♥


Kommentarer
Postat av: Rozan

svenska/engelska , engelska bara

2009-09-09 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0