090924

Hej bloggen!
(Försöker hålla bloggen uppdaterad med ungefär 1 inlägg per dag.. Mer än så tror jag inte det blir!)

Men whatever! Idag började jag iaf klockan 10.10. *skönt* När jag kom till skolan så var det rast, vi spelade lite kort och sånt. Efter rasten hader vi Stensöcups-arbete (skriver mer om detta senare) och gjorde lite affischer och spelschemor........ Och några busade, ofc! =) & jag and Rozan var såklart en av dom hihi! På lunchen åt vi soppa (potatis- och purjolökssoppa, muuums!), och i "buffén" så var det ju såklaret soppa, uppdelat i två "bunkar" och jag tog den som var minst vattnig (andra portionen), och Rozan den från andra sidan (andra portionen också). Så när vi skulle äta det så sa jag, "Haha, din soppa är ju fett vattnig :P", och hon ba "Va!?, Shit, det är ju sant! :O", sen hon ba tog sin sked (som hon ätit med, och säkert slickat på :P HAHHAHHAHAH) och stoppa in den i min mat och ba kände på maten (?), sen jag ba, "eeeh.... jag vill nog ta ny mat, om du vill ha min "intevattniga" mat, så varsågod" så gav jag min mat til henne! & hon ba "tack :)" haha, så vi bytte mat... Typ! Hahahaha, det låter inte roligt i bloggen, men det var askul IRL! :D Haha, sen på lunchrasten var vi i stora gungan och hade aaaskul (bild från där kommer) och gjorde massa kuuuuuuuula saker. :) Sen gick vi in och hade lektion och blablabla.... Sen kom jag hem och aa, var hemma, var dungsyr, så föna håret, för regnet hann ikapp oss, när vi skulle ner till stavan och ha musik där, så var asblöt, och nu har jag as ont i halsen! ;( det bränns, ceeeeepe asså -.- Lika cepe som jag och rozan brukar vara på lektionerna, aaaaaaaaas flummiga seriöst! :) Haha, orkar inte skriva mer, men vi hörs.


Bild på mej & rozan igår. Bjuder!  hårt :O


Veckans blogg:

Bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0