Hey sweeties :)

Hello cookies!

Haha, cookies? Hahaha, snacka om att inte ha en bra idé om hur jag ska hälsa, hahahaha. Men whatever! Idag är det Torsdag, men det känns inte som det, känns som? Tisdag? Måndag? Söndag? Äsch, vet inte, men iaf inte som att det är Fredag imorgon..hehe. Imorgon kommer vi iaf inte ha Irene för hon är typ ledig på Fredagar eller nåt, whatever..imorgon ska vi iaf ha vår datalärare Peter som lärare. Juste, egentligen skulle jag ha sovmorgon til 10.10 idag, men glömde! Asså ååh, visste inte det. :( Asså imorgon skulle jag kunna ta min igen min tid och ta sovmorgon imorgon, men det går inte, för 08.20 har jag Tyska på Stavan igen...fan!.. Men jag får väl vänta till nästa torsdag. Men pallar inte skriva mer, så vi hörs älskliiingar! ♥

/ Parisa Alice Hashem. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack vad snäll du är! <3

2009-09-03 @ 21:46:16
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: emelie

fin blogg ! :)

2009-09-04 @ 06:56:57
URL: http://nossrepemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0