Har inte skrivit något ^^

jag kunde liksom inte logga in på mitt konto igår, så kunde inte blogga så mycket.

Hej bloggen! :) Är hemma nu efter ytterligare en skoldag, och sedan iväg till hanna. ;) Hade träslöjd i skolan idag, men vet inte vad jag ska göra, finns bara tråkiga saker å välja på -.-' Men jag kanske väljer att göra en skål eller en slev, vi får se.. Belv jättesugen på hemlagad pizza idag (!), och som tur hade mamma handlat idag så vi hade alla ingredienser, nu så är min pizza i ugnen, och jag väntar på att den ska bli klar haha! x) Idag fyllde iaf Norma 12 år. Grattis norma! ♥ =) Hihi, aja, hann inte visa min outfit igår, men det var iaf, ett svart linne, svarta leggins + ett ljus gult, stylad tröja och aa,  beiga skor dårå! Det blev lite för svart nu när jag skrev det men, det såg inte såå svart ut, believe me! Det blev ljusgult/svart. ;) Men tänker visa er dagens outfit nu iaf! Men det gör jag i nästa inlägg.. Bara så ni vet. ^^

Men hallå (!!!!!) Varför har ni inte skaffat röster som veckans blogg än? :O NI MÅSTE GÖRA DET!! FORT OCKSÅ.

Vi hörs snart! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0