har kommit hem nu :) !

hej alla! igår kväll gick jag å la mej, ofc, men jag kunde inte somna, kände mej sjuk, så aaa, gick upp igen, t vardagsrummet, där mami  å papi var, så fråga jag mamsen om jag hade feber, hon sa att jag var varm, dessutom kände jag mej helt vimsig å aa, massa annat skti, hade ont i halsen oxå... så jag tog rn alvedon å sen så gick jag och tvättade ansiktet å borsta tänderna.. igen! sen gick jag å la mej, jag somna inte så snabbt, somna runt halv 1 eller 1, sen vaknade jag också flera gånger under nattens gång men somna om igen, det hände asmånga gånger, vakna typ 2 halv tre, sen typ fem, sen vakna jag halv 7, så jag gick upp vid 20 i sju, o fräscha till mej lite, å fixa mej sen, å åt frukost, o sedan iväg t skuulan! väl där hade vi iaf diktamen å sen släjd, hatar slöjd, jävla trä slöjds cepe -.- !!!! Men whatever efter så drog jag å rozan t centrum (biblan) å var där o gjorde nåra saker sen blogga jag därifrn sen gick vi hem t oss, hon t sej, jag t mej, så nu är jag hemma! kom hem för inte så länge sen, halvtimme sen? aa hursomhelst.. JUSTE! Jag & Rozan e inte vän med susanne,shabana å aa dom dära.. bråka typ, eller tjaffsa typ, men aja, palla bry sej, orkar inte bråka mer, men skriver nog sen! :) puuus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0