ORKAR inte sova :S

Hahaha, jag orkar verkligen inte gå å lägga mej, hah lat eller vad? :Ö men men, ska snart göra nått annat, men det är ej bestämt, vet att jag har skola imorgon men ifs, det är inte ens sent? Men jag vet, det är bra att lägga sej tidigt, med atnke på att man ska upp kl 7 (om inte tidigare) morgonen därpå, haha ändå. Jag lägger mej när jag vill å tro mej, det är inte nu nä! Taahaah, sjöng inte singstar, asså fixade alla sladdar å allt annat skit men sen när jag skulle sätta på den, vare fel cd i, å då bytte jag, men jag gjorde fel igen (?) var ju helt vimsig or whaat? :O haha, tillslut kom den rätta in i boxen, men d tog så lång tid tills d ladda upp så jag palla inte vänta så jag ba tryckte på (eller inte) snarare drog ut sladden bara, mer lat eller vaaaad?.. hmm.......but anyway, kommer nog bli sista inlägget för dagen . men jag kanske skriver innan skolan, men det är inte besätmt, för pallar säkert inte, kommer säkert skriva när jag är hemma igen, maybe | maybe not.. ;) Hah, hörs typ :)


Kommentarer
Postat av: Monkey

ja precis. men snart kommer höstvädret och de blir bara reeegn haha neej usch vad negativ jag lät nu :P

aja.. hehe haft en skön dag?



kram!!

2009-09-02 @ 23:15:46
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0