senaste inlägget var ju.. hmm..? onödigt !?

Japp! Där har ni rubriken, som är... KLOCKREN! But anyway. Har kollat på Top Model 12 (ganska länge sen men whatever) och ätit Marabou schweizernöt mjölkchoklad (okej, orkade inte hela, men en bit iaf) och drack Trocadero! Mums, jättegott! :) You wish u also had that, huh? oh yees you DO!!!! Men aja whatever. Imorgon är det skola. Dresscode kommer upp.. Kommer bara gå halva dagen imorgon! Tandregleringen is calling on me.. Egentligen så borde jag inte gå, men det känns som en ganksa viktig dag, för Stensö-cupen närmar sig, många saker vi måste få ordning på. ^^ Skriver nog imorogn, innan jag drar till skolan, och sen innan jag åker till tandläkaren :) 
  

    I KNOW U LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: F

Sv: Kul att höra :)

Allt är bara bra med mig ;)

2009-09-27 @ 22:07:01
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0