update om dagen

SÅHÄR SÅG MIN DAG UT IDAG:

Kl. 7 vaknade jag och fixade mig

Kl 10 över 8 gick jag till Stavan för att ha Tyska (kommer ha tyska i stavan varje onsdag + fredag)
20 över 8 började lektionen
20 över 9 slutade lektionen
Ungefär kl. halv 10 var jag framme i min skola igen
10 i 10 var det kortrast
10 över 10 rasten slut
Efter rasten..lektion
Kl 12.10 lunch + rast
Lektion igen (eller mest prat o planering unför stensö-cupen, som ska hållas av min klass)
Ungefär 10 över 2 slutade skolan
Hemspråk kl 20 i 3
20 över 3 var min hemsråk slut
Ungefär halv 4 var jag hemma
Åt lite mellis [ choklad och ett glas vatten haha.. ;)

Chillade lite under dagen vid 5..6
Satt vid datan och bloggade lite osånt vid 10 tiden
Hade planer för sängen..men orkade inte


NU - sitter och bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0