Vart tog mina kommentarer vägen?

hello bloggen! *happyface* har precis duschat, ringt en hel del samtal till vänner osånt! känns ganska härligt att få kontakt igen, efter uppehållet som skedde efter sommarlovet (kom på att jag inte skrivit nått om det i bloggen, så jag vill inte plåga er!), det var en viss person jag ringde & snackade med väldigt länge! Men tyvärr får ni inte veta vem det är. sooorry, thats just the way it is! :)

hahah. synd för er =) d är inte alltid man blir glad för att plåga nån, men lär er en läxa: thats parisa alice hashem! :) Haha neeeeeeej tkr synd om er bebysar. ♥

MEN! nu t rubriken. where the fuck tog alla mina kommentarer vägen :O seriöst hah !!?
men iaf, hoppas ni hittar hem igen haha :)



neeeeej! råkade precis trycka på en knapp, så all text blev babianstort! hahahha ååååh :( men d kmr inte hända i nästa inlägg. phihih. men iaf, vi hörs nog...
GLÖMDE PUBLICERA INLÄGGET ;P
så detta inlägg är skrivet 5:e Oktober 19:41



Update: bild på mina fyra senaste inläggs kommentarer:

(!!!!!!!!!!!!!!??????) :O:S:O:S:O:S.. !? :( :@ åååååååååååhhhhhhh -.-' -.-'

=(
börja kommentera, ni gör mej glad då!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0