Dageeens (:

Nu ska jag + familjen iväg till Orminge o ska vara där ganska länge. mamma o pappa kommer åka hem igen vid typ tio men jag o nån av maria o nassi ska stanna med mig. asså antingen blir det jag + nassi eller jag + maria. Men jag mååste vara en av dom ;) Ska visa er dagens outfit nu. Har precis duschat så jag tänkte bara ta på mig kläderna redan nu så jag hinner fixa resten till halv sju. Vi ska åka halv 7.. Här kommer daaagens.....

Denna gång blev det återigen dålig bild.. Heheeh !


Har på mig mitt fina armand som jag fick av Maria som present idag =)


T-shirt - Gina
Scarf - Gina
Byxor/jeans - Gina
Skor - NewYorker (köpta igår)
Tjock vitt armband - Present fårn Maria syster
Bakrund : Första bilden, hallen - andra bilden, vardagsrummet

Nu ska jag fixa hår + smink :) Vi hörs väl imorgon eller nåt . ska försöka uppdatera där i Orminge hos mina kusiner, kaaanske, imorgon är en utedag igen så det blir lite bloggande de närmaste dagarna, ska försöka som sagt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0