Haha, somnade! (men är vaken nu) :)

Haha, vaknade nyss. Jag gick och tänkte vila lite runt klockan 5, först tänkte jag läsa lite men pallade inte, så tänkte bara ligga och smsa, och det gjorde jag, men det tog så lång tid (asså för min kompis) att svara, så somnade med mobilen på magen. HAHAHAH (normalt?) Nej men nu är jag vaken, och när jag vaknade så skulle jag (om jag rörde mig en gång till) precis skicka ett sms till min kompis där det stod: "jhhrkhewuhrfojd" eller någonting sånt, hahahha. Men det blev inte skickat! Haha, jag är verkligen för knäpp ibland. =D Jaja, jag måste typ köpa matsäck till imorgon, för vi ska till Skansen med klassen.. Fast jag tror jag tar nåt hemifrån för jag orkar inte (och behöver kanske inte.....?) dra ända till Ica och sen när jag kommer hem, märker jag att jag redan har det hemma, jag vill inte göra om det, för tro mig, det har hänt förut, hehe. Men vi hörs väl snart, ska kolla runt i köket lite. Puss. :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0