Håller vad jag lovar ;)

Hej igen, som jag sa, jag skriver när jag är hemma igen, och nu är jag det :)
Blev ingen långpromenad, eller en timme. klockan är exakt 22:39, så aa, det blir en timme ;)
Jag tog inte många bilder (tog inga alls förresten, förutom en outfitbild) , pallade verkligen inte. Ibland orkar kag ta typ asmånga men inte dag, tyvärr... Aja, man får nöja sig med det man har, har jag hört (men ändå, vem har inte hört det liksom?) så aa, det är det ni måste göra, nöja er med det ni har! ;)

Nu ska jag bara visa er dagens "shopping-outfit" och sedan "promenad-outfiten" ( kollade nyss att jag inte tog nån =( ), sedan ska jag duscha, känner verkligen att jag måste, hehe..



Typ mörkblått linne - Gina
Leggins - Gina
Skor - NewYorker
Svart väska - Åhlens
Tunn kofta - Gina
Svart (ros-formad) halsband - JC
Bakrund : Syrrans (maria) rum

Nu drar jag väg t duschen!
Godnatt alla gulliga läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0