Ska äta snart

hej älsklingar :) , hur mår alla idag ? jag mår super, idag är det ju fett bra väder!! idag ska vi nog grilla vid sjön eller bada men en sak är så säkert det kan bli : idag är jag INTE hemma! Det är ju så säkert så det finns inte. snart blir det lunch o efter det ska vi nog ut nånstans :) pallar verkligen inte vara hemma i denna hettan, hihi. :)

jag kommer nog skriva mer efter maten eller innan vi drar en snabbis men jag tror inte d kommer bli möcket bloggande idag fast ska göra mitt bästa! ♥ Tänkte bara visa er min outfit igår fort men sedan ska jag typ äta, häär kommer bild...... =)

 jag igår, fick en usel bild tyvärr. asså förfan jag blev jättekonstig, hela jag ! :S HAHA, fett cp bild asså..

Linne - Gina
Skit tunn kofta - Gina
Leggings - oxå GIna
Höga skor - typ skopunkten elr nåt
Axelväska - Axelssons väskor..
Armband - Present från Maria
Bakrund : Hallen, bild mot ytterdörren

Jag uppdaterar nog senare, men sooooo long suckers :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0