090702

Heeeeeeeeej !

Jag vet, jag vet jag vet.. Att jag inte har skrivit på två dagar men jag har inte haft tid. Har hjälpt mamma att fixa presenter till mina kusiner. Jo, det är så här att mina två morbröders fru har fått barn, ena en kille, den andra en flicka. Dom ska ha en fest tillsammmans med nära & kära och vi är ju självklart bjudna (a) Vad vi köpte skriver jag efter festen, som kommer att vara nu på lördag. Har lite ångest, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. =( En klänning blir det väl. Har en ljus rosa klänning som jag köpte förr igår. Den har två fickor på sidorna, men dom syns inte, det är bra att dom finns, för mobilen ska ju med ! Jag kommer säkert mobilblogga där. Festen börjör runt sex på kvällen så jag hinner skriva innan ett par gånger. Annars så kan jag skriva när jag kommer hem och slippa mobilblogga. Jag kommer säkert lägga ut en bild på mig innan jag åker iväg. Men nu ska jag kolla på teve, hejdå !
Puss & Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0