090614

Jaha, då var det väl dag 3 på sommarlovet och 138dagar kvar till New Moon =(     Många dagar.. Varför ?!! Aja, jag tror inte att jag kommer göra något speciellt idag för kolla bara på vädret liksom.. Vem vill gå ut i det här vädret, det är ju pissväder ! Men jag ska ändå till Sickla idag haha, jag ska köpa några saker, inte kläder utan typ fler spel och singstar cd:n till min Playstation, ska snart hoppa in i duschen och sedan klä på mig, varma kläder dessutom. Jag ber om ursäkt för igår, jag skrev inte så mycket utan bara la ut bilder och sånt..... Dessutom så gick jag och kollade på Twilight två gånger på rad, asså när filmen var klar, spolade jag bak och kollade igen :P Den äger sönder alla ! Jag vill verkligen kunna skriva mycket mer än vad jag gör men det finns ju andra saker att göra också, inte bara skriva i bloggen, men jag gör så gott jag kan =) Vaknade för typ en halvtimme sen och åt precis frukost. Jag har absolut inget att skriva om så vi får väl ses igen snart, men inte nu iallafall, det vet jag.  Laater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0