Är hemma igen :)

Jag är hemma igen, eller för exakt en timme o 45 min, det vill säga, kvart i 9 typ :) Imorgon vet jag inte om det blir grönan, har planerat att åka och shoppa, har några viktiga saker att köpa, men det får ni inte veta, hah ;) Ajja, jag ska typ gå upp vid 12 imorrn tror jag, fast jag brukar gå upp vid halv ett, ett nu när det är sommarlov! Fast tidigare oxå, ibland liksom typ tio, elva, tolv, ibland åtta, det beror på liksom....... När jag lägger mej brukar oftast vara en av anledningarna till att jag vaknar, haha ibland brukar darrandet av min mobil väcka mej, det kommer typ sms te mej 24*7 ;P Men nu ska jag manikera (felstavning?) marias naglar, haha dom är skitfina redan men men, jag är envis när det kommer till naglar.. Jag ville göra det i typ början av juni men maria har aldrig tid.. som vanligt §§ Fast nu måste jag skynda mej o fixa henes naglar annars förlorar jag chansen, thhaha SOM VANLIGT ;P Laaaaaater good folks ;)


Kommentarer
Postat av: Mitra

få gratis glass checkar i din mobil di kan få hur många som helst,d et är enklet o gratis.

bli medlem här:

http://www.sommarglass.com/?r=2874



:)<3

2009-06-23 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0