Kladdkaka mums xD

Har precis bakat kladdkaka med Maria :) Den blev skit god, shit, vill bara äta upp den men orkar inte, har grädde oxå ;D Jaaa, det blev inge bakeri igår utan det blev grönan igår, träffade min älskling Natta o hennes kompis Rebecca <3 Vi hade skitkul där :) Idag bakade jag lite osånt....... Ska typ ba va hemma idag, pallar inte göra nåt idaa tyyyp :( Mår inte särskilt bra så det blir nog teven idag hela tiden, kommer säkert ha astråk, men min kompis kanske kommer hit, typ sara eller nån =) Jaaja, det kmr iallafall bli myckee bloggande idag tror jag, så ni kommmer veta ganska mycket om min dag, om internet inte pajar upp sig igen, som förrgår :S Ajja, nu ska jag kolla på Tyra Banks Show ;P Ciao, catch with you laaater !<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0