Twilight ♥

Jag måste bara skrika : TWILIGHT !!!!!! Ni förstår verkligen inte hur mycket jag älskar den, kollade precis på den och blev så sjukt varm i kroppen (a), ni förstår inte ! Ville bara säga att jag älskar Twilight och det är det ingen tvekan om. Twilight är bäääst sådeså ! Haha vilken nörd jag är, men så är det när man är galen i en film eller bok, OCH DET ÄR JAAAG, men aja nu ska jag gå och läsa i min bok (ni vet vilken, "när jag hör din röst") och njuta lite :) haha det var det enda inlägget för nu.. OJ !! jag glämde säga : jag älskar dej rozan <3, och kommer alltid ställa upp, jag vet att du har det svårt, men räkna med mig, jag finns för dej, hoppas verkligen du kommer över det som har hänt (ni som vet vad som hänt vet det, men ni som inte vet, sorry fråga henne, noooot me !) och att vi syns på avslutningen imorgon, ville säga det gums <3333♥ Du är saknad :(

Pusssssar (a):-):-):-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig parisa <3

2009-06-11 @ 12:35:58
URL: http://rozanmirzaishad.blogg.se/
Postat av: Parisa

Jag älskar dej oxå <33

2009-06-11 @ 23:02:08
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0