Har asstråk =C

Har typ asstråk o ska typ kolla på teve men middagen var assgod, de va typ nån slags pasta me skiiitgod sås, jag åt rätt så mycket (haha äter mkt) men faan va ja saknar min älskling emelie <3 jag älskar henne otroligt mkt så du anar inte ja svär (aa) ö de var typ skitlänge sen vi va men ska typ ringa henne NU men jag kan tyyp skriva samtidigt .. e tilllabaks nu haha hämtade en glass .. mmmmmm :D men ja skriver lite mer, om mitt liv <33 Jag har världens bästa vänner, ja hoppas dom fattar det, när ja e med dom känner ja mej hel och utan dom halv </3 det är som om jag inte klarar mej utan dom men som tur är har jag andra vänner jag kan hänga med. ´livet är helt tom utan vänner enligt mej, man måste alltid bara plugga o vara snäll o ja så jävla trött på att alla låssas vara nån dom inte e :O Asså vad jag menar är att jag är sååå glad att det finns åtminstone en person som förstår , du vet vem du e (barndomsvän) ¨så snälla lämna mej inte för då jaa då dör jag för då har jag inget att leva för jue så snälla låt mej inte döö så ung vänta de ringer .................................. e tilbax haha det var min kompis men aja jag MÅSTE plugga så ja gör det, pallar inte med mammas that :C<3 Ja svär ja skriver sen men aja hejdå puss o kram <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va menar du med ´´ Mammas That `´ Lär dig svenska

2009-05-15 @ 14:26:21
Postat av: Anonym

mammas tjat da ?

2009-05-27 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0