Rubrik

heeejheej. kom precis hem. har vart med alma och norma ;)! vi gjorde lite hemliga saker. och fyfan vad ***** blev busted men ändå inte det var ju piiiiiiip som hade gjort d men ajja hemligt ;) haha jag vet att jag vart lite mysko dom närmaste dagarna men hehe thats me ;P men iaf. har tänkt ta ett varmt skönt bad senare, & sen ska jag måla naglarna och platta håret för imorgon är det skola "wiiiie" HAHA nejdå men kan inte skriva. ska mysa nu ;)!


bild från i somras. saknar ;(
jag i grönan/frittfall :D


Kommentarer
Postat av: Eric

Hej, gud så pinsamt att be om hjälp såhär men jag vill verkligen hjälpa min lillasyster! Jag undrar bara om du vill hjälpa henne att vinna en resa till New York. Det skulle verkligen uppskattas så gärna som hon vill dit! Hon har tjatat om att fara dit enda sen hon var 5 år gammal, och nu har hon en liten chans till att vinna det. Skulle värmas så gott om hjärtat att veta att jag hjälpte henne lite i denna tävling.

För att hjälpa henne så klicka på länken, sedan “boosta detta bidrag” och du har just “boostat hennes ego” och hon är en chans närmare att vinna..

Tack.

Postat av: rozan

sv: jag vet , älskar den :)

2009-11-15 @ 18:41:33
URL: http://rozansvardag.bogg.se
Postat av: Mikaela

Härligt samma här :D

2009-11-15 @ 19:41:21
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: andie

sv: jasså??? Hur gick det till :D BERÄTTA! :D

2009-11-15 @ 20:22:47
URL: http://fiercebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0