Var i Tyresö :)

hej bloggen. vaknade upp vid 10 sen åt jag frukost och gjorde ingenting. sen blev jag arg på mej själv för att jag var för lat :D så jag tg busskortet å åkte t tyresö för d var närmast. sen gick jag in i massa affärer men hittade inget så gick sen in på paris nytt  och köpte många smycken. så nu är jag hemma med nya jättesnygga smycken ;) bild kommer snart. för usb-kabeln funkar inte -.- "enheten känns inte igen" men ska fixa ceden o installera om hehe ;) men vi hörs snart. priser på dom kommer :D hejdå vi hörs ♥


Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: jaa :D

SHIIIT! haha, du!! idag kom min fribiljett som jag vann till new moon i posten :D omgaad :D haha JAg BOR OCKSÅ I STHLM!! :D

2009-11-01 @ 13:52:56
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: DialaAmeliaSaleh

SV: haha ja då;D ;) får se om de funkar nu:)) haha

2009-11-01 @ 15:29:29
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0