Adee R.I.P

Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave me in this world so cold ?


Varför?! Jag vet att du har det bättre nu, men tänkte du på oss!? Vi alla saknar dej, tack för allt du gjort! ♥
Hoppas du får det mycket bättre nu, & att vi alla kommer över olyckan...... Jag älskar dig Adee (glöm aldrig det!!!!!!)! R.I.P älskade halvmormor <3 Jag träffade inte dig så ofta, men du, jag älskade dig ändå, det var ungefär 5år sen jag såg dig, men jag har fortfarande kvar bilden när jag ligger i din famn, & jag är bara ett par månader, du sitter på madrassen och leker med mig! :'( Ååååååhhh, jag saknar verkligen dig Adee!!!!

:'(
Take care
- Parisa Alice Hashem! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rip till din mormor :(<3

2009-10-16 @ 19:30:20
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0