Har grymt tråkigt just nu..

Hejsan bloggen. Läs om min dag här nere! ;)
Vaknade upp vid 8 idag, & hade otroligt svårt att välja outfit, men hittade något som fick duga! :) Sen åt jag frukost (bara lite vindruvor hehe!!) & gick till skolan, sen såg jag att jag hade 2 missade samtal, från Rozan (När jag kollade på tiden som hon hade ringt, så var det bara för 10min sen ungefär, så hon hade ringt ganska nyligen....). Så jag ringde såklart upp henne (påväg till skolan dårå) och frågade varför hon ringt, sen svarade Rozan att hon bara ville fråga vart jag var, för hon var framme i skolan!! Så jag var framme där lite senare, hade massa lektioner, + raster o.s.v. & lunch ofc! Haha :) Sen efter skolan så jag ner till centrum tillsammans med Rozan & Mabbi! Vi var bara där, var också i biblan, köpte lite godis och läste Julia tidningar och diskuterade lite saker! ♥ Vi var där i någon timme, sen gick Mabbi hem, & jag och Rozan gick "till mig", eller ja, jag gick hem till mig och hon gick till Ronja (hon fick inte av Ronja, för Ronja skulle äta först och ville inte att Rozan skulle komma då, men senare, så Rozan satt bara utanför min port och pratade i telefon med mig och smsade och sånt... Tills hon inte orkade mer, och gick hem, stackarn! <3), som bor i höghuset bredvid mig! *happyface*

Jag mådde otroligt illa och hade ont i magen så jag vilade när jag kom hem, åt lite (haha!!) nudlar & såg Twilight i mitt rum, hihi, JAG ÄLSKAR DET! Verkligen! =) Snackade också med Rozan ett tag :') & shiit, jag glömde fråga Hanna om bilderna men ska göra det nu! Så får hon skicka dom, och jag lägger in dom, men dom kanske kommer imorgon, så ni vet.. Men hörrni, nu ska jag sluta skriva, haha. Pussar


Juste, min syster var i Forum idag med sin kompis, & där såg hon Kenza och hennes lillebror Ali! *avis*, hehe...

Såg på Kenzas blogg att hon var där, så när syrran kom hem nyss, så frågade jag såhär: "Såg du Kenza och hennes lillebror Ali? Gjorde du det?" Rakt i hennes ansikte haha, sen hon ba: "Ja, det gjorde jag herregud ta det lugnt :S Haha..." Jag ba "Men jaja.. :/ Cepe!! :)" Hihi, thats us! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska inte komma till skolan imorn berättar sen varför men jag kommer till fritidsgympan , jag ringer dig imorn klockan två så du MÅSTE svara , lova :) . <3

2009-10-12 @ 23:01:22
URL: http://ro
Postat av: rozan

jag ska inte komma till skolan imorn berättar sen varför men jag kommer till fritidsgympan , jag ringer dig imorn klockan två så du MÅSTE svara , lova :) . <3

2009-10-12 @ 23:01:38
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har också sett kenza och hennes bror :)

2009-10-14 @ 12:43:59
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: evelina

Hejsan, allt bra? :)

2009-10-15 @ 21:07:20
URL: http://evssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0