Har precis köpt en present...

Nej men hejsan bloggen, det var ju länge sen! Nej driver, hehe. Men iaf!

Jag kom precis hem från Sickla, jag har vart & köpt en present till min kompis Hanna, som blir 12år idag! Senare idag, vid 3-tiden så ska jag & Susanne (jag & Susanne går tillsammans, för vi bor så sjuukt nära varann) till Hanna, för hon ska ha tjejmiddag med bowling! Så himla typiskt mig att köpa present i sista minuten! HAHA. Eftersom vi ska bowla & massa annat så börjar det lite tidigare än vanligt, så vi hinner med allt!! Sen efter bowlingen (Hannas mamma kommer skjussa oss till bowlingen!) ska vi förmodligen tillbaka hem till henne & göra lite annat, & på kvällen äter vi nog! Eller ja, vad vet jag, haha sitter här & säger vad vi ska göra när jag inte ens vet! Men bara så ni vet kommer det vara sjuukt dålig uppdatering idag, kommer vara borta hela dagen. Idag kör jag på jeans med guldiga dragkedjor på baksidan av benet, med ett orange/gul/guldigt linne med en tunn svart kofta... Som jag kanske tar av mig sen om det blir för varmt :) & svarta halvhöga klackar. DRESSCODE-bild kommer sen! Det är fortfarande tidigt, har jättetråkigt, funderar dock på att gå & städa mitt rum och sedan byta lakan på kudde + täcke och sånt..... Japp, gör nog det!


bild på mig & älskling (Rozan)


Kommentarer
Postat av: Jossan - tips & skönhet

vad köpte du åt din kompis hanna? vill veeeta :D

läs min blogg, har massa skönhetstips & annat :)

ha en fortsatt bra dag!

kram/jossan!!!!

2009-10-10 @ 13:27:47
URL: http://jossantipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0