im hoooome =)

sha sha bejbiis. kom hem för nån timme sen o bytte precis om t mjukisar o en helt ny tröja, som är mörkblå med fint text-tryck ;) . jätte skönt att vara hemma. åkte ju t tensta t moster, hennes man o dotter. uuuurgullig säger jag bara. några tips på namn jag kan ge min moster??? skriv. i pressiue that. hehe stavning :S för som ni vet är hennes dotter bara ett par dagar gammal så vi har inte "döpt" henne än :) så yeah thats why ... men jag ska iaf inte lägga mej än fast snaaart. för jag är übertröööt. d var en lång dag idag :D! uppdaterar sen puss hej /parisa


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Liv, de är de finaste namnet ever tycker jag!:)

Sv; Awwe vad snällt!:D De värmer verkligen!:D

Jag försöker vara så aktiv och så personlig som möjligt så jag verkar vara rätt duktig på de förutom mina slarv fel på stavning och sånt! xD

2009-10-27 @ 18:05:41
URL: http://jjjasse.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Sv; JA gör de!:D

Haha Tack, men aktiv de stämmer nog inte! :D

2009-10-27 @ 21:58:50
URL: http://jjjasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0