Jag förstår om ni börjar undrar om jag lever.. ?

Hej bloggen!! =)

Jag vet att det var sjuukt längesen jag bloggade, men har inte haft tid! Men nu har jag! ;) Ganska många saker har hänt, typ som att... Vänta, ska kolla vilken dag jag bloggade senast.... Tisdag var det! Hmm... Ska berätta lite kortfattat om veckan nu! I Måndags: hade jag sång, och det hade Rozan och Ronja också, så jag var på Rozan och Ronjas sång också, haha! Efter deras sång ville jag och Rozan åka t Forum, bara för att liksom! Så vi gjorde ofc d, sen innan bussen kom, stog jag, Rozan & Ronja och snackade lite typ nära busshållplatsen, sen kom en buss, så frågade jag Philip om det var 840, ja sa han, så vi kuuuuuta dit upp, haha! Sen gick vi runt lite... Åt glass, jag smulade ner som en jävla gris, hehe..... I Tisdags: var det skola och sånt, och JUSTE, irene vår lärare, särade på mig och Rozan för vi var för flummiga på prov och lektion och sånt, så nu sitter jag bredvid Niklas i klassrummet! Hahaha. Vi satt ju bredvid varann i klassrumet, men inte längre :( Flummbästisar! <3 sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, bara att jag blev grymt sjuk efter skolan, så gick hem och vilade! :') Igår Onsdags: var det ofc skola.... Jag hade både Elevens Val (Jag har "skoltidning" där) och efter det var det hemspråk och sen hem! Idag Torsdag: så blev det lite bråkigt i skolan. Och Rozan sömntutan lyckades försova sig ända till typ halv ett.... PÅ DAGEN!!!? Hahaha, som jag garvade asså omg, hur kan man det? Sötnos hon är :D! Så hon kom såklart inte, skulle inte jag heller gjort. Det var veckan... Hittils! ;)

DRESSCODE idag:
Just BLAAACK!
Jupp, baaara svart! Det var nån grej jag och tjejerna kom på igår. HAHA! ;D

See you later aligator! ♥


Jag och Rozan på lektionerna? Japp, thats us! (:
HAHA. Humor = Rozan & Parisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0