Kom precis hem

Hej bloggen!

Kom precis hem. Har nämligen vart och köpa en ny jacka (som jag skrev om här):



Ja, som ni ser, skrev jag kanske, men jag tänkte att jag verkligen behöver en. Jag har ju redan en röd tjockis, men för sånna väder som vi har dom här dagarna så kan jag inte ha den där tjocka röda jackan (som typ alla hade förra året, & kommer säkert ha iår också, ni vet, everest röd tjock stadium 1299kr tro jag, men de flesta köpte på rea....alla hade sån, har också en sån) utan jag måste ha en lite tunnare nu. Så köpte en ganksa tunn idag, från Stadium, svart everest & 499kr. Jag vet att det är billigt men, hittade verkligen ingen annan, så köpte denna! :)

Nog om det! Köpte också två par fingervantar. Det kommer å behövas, tro mej! Så jag köpte ett par svarta, och ett par ljusrosa, dom är helt perfekta, kommer använda en av dom imorgon! Å jackan kommer jag ha imorgon också.... Skulle köpa uggs idag, men det fanns verkligen inga i min storlek, det fanns bara 39/40/41/42 etc etc... Så köpte inga idag, men kommer såklart iaf åka in till stan och kolla där, om det finns. Gud, jag bara mååååste ha uggs iår, typ ljusbruna, antingen halvkorta eller långa, & utan päls, eller man kan ju bara vika uggsen, så får man päls! ;) Hahaha, fett smart ju! :D

 

Men ska äta nu, är vrålhungrig :S
Vi hörs, så många pussar! ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: det är bara bra :D

2009-10-01 @ 20:00:10
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Svar: Härligt! Jodå det är bara toppen med mig :) Hehe! Vad gör du då?

2009-10-01 @ 20:48:16
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0