Är hemma nu.. + har ont i magen!

Hejsan allihopa! :)

Sitter här i vardagsrummet nu och bloggar, som vanligt! Idag hade vi gympa/idrott i skolan, och vi körde Flagg, det var kul :), men jag gjorde nästan ingenting, visste inte vad jag skulle göra, haha. Men jag räddade från "fängelset" (som vi kallar det) haha! :D

Men men, efter skolan drog jag, Rozan, Shabana, Susanne & Hanna till centrum och hängde där ett tag (+ lite bus haha). Men sen gick hanna på piano eller nått, vi tänkte bara: diss?.. Men aja, vi hängde där på centrum ett tag till men sen drog jag hem, & var hemma runt halv ( såg på mina outfit-bilder att jag tog bilden 10 över 3, och jag kommer ihåg att jag tog bilden så fort jag kom hem!) 3, eller lite senare..i think? ;) Anledningen tilll varför jag kom hem var för att jag började få småont i magen, men det blev bara värre, så jag kom hem, och vilade lite, läste Twilight (det hjälper as mycket, jag lovar) + duschade, så nu är jag fräsch och frisk, två F, ff..! ;) Hur har er dag varit? Bra, antar jag ..?

Hursomhelst, jag kommer utse finalister ikväll! Och jag menar det den här gången!!!! Ni, måste rösta, på er favorit!.. Tryck här för att rösta på det enkla sättet. =) Skriver nog sen, antar jag. Så..... Vi hörs! ♥♥♥♥♥

See u later guys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0