Åt precis en god frukost

Hello!

Hihi, åt precis en supergod frukost med familjen! ♥ Frukosten bestod iaf av massa godsaker, mums! :) Idag så tror jag inte att jag kommer blogga så mycket för idag så ska vi åka til mina kusiner, vi börjar med farmor, & sen min äldsta farbror (som båda bor här i Älta, så vi tar dom först), & sedan iväg till Orminge, för att hälsa på min kära mormor! Hon är så snäll så, älskar henne. ^^ Men nu orkar jag inte skriva mer, ska hursomhelst försöka hålla bloggen uppdaterad med ett par inlägg under dagen, men inte nu, vi hörs under dagen!

Många kramar / P =)
Ha en bra dag!


Veckans blogg:

bloggen


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: hehe aa :P göru då? :)

2009-09-20 @ 12:07:59
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0