godmorgon allihopa! :)

Hej & godmorgon bloggen! ♥

Vaknade egentligen för länge sedan! HAHA, inte undra på (!), gick och la mig väldigt tidigt igår kväll och jag vaknade därför tidigt! Runt halv 11 vaknade jag. =) Men är ändå pigg. + att jag gissar att hälften av Sverige ligger & snarkar just nu.. HAHAHA ;D Men aja, idag senare vid 2 så ska vi shoppa, för jag behöver några saker, bland annat svarta jeans (för det har blivit hål i mina svarta jeans    :( så måste köpa nya!) och en till axelväska, och en elevkalender till skolan... + ett pennskrin, kanske en mapp? Eller så har pappa redan en oanvänd (eller kanske använd, men inte trasig) mapp hemma... Vi får se! Men annars köper jag! jag måste också köpa vanliga jeans, typ blåa eller nåt, & nya leggins, dom jag har, börjar bli lite gamla.. Hehe, nu låter jag bortskämd? Men alla har egna behov, och man måste uträtta sina behov någon gång! Well well!

 

NU - sitter & bloggar, men jag ska strax ändra på det!! Nu ska jag duscha och sedan fixa mig, sen tror jag vi åker iväg!...... Men jaja, hejdå see yaah! ♥
/ Pariiiiisa :)


Kommentarer
Postat av: evelina

okej, lyssnar på musik :)

2009-09-12 @ 13:05:11
URL: http://evssi.blogg.se/
Postat av: evelina

lite förkyld, annars bra :)

sj?

2009-09-12 @ 13:15:27
URL: http://evssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0