Lite bilder jag vet ni kommer ÄLSKA!! ♥


När dom kommer hem efter att bella flyttat från Charlie, dom ser Laurent ♥

Kristen Stewart, Ashley Greene & Robert Pattinson ♥

Taylor Lautner, Kristen & Robert, på MTV movie awards 2009 ♥

Boken jag läser just nu, den äger, är på engelska ♥

När Edward räddar Bella från den stora bilen, på Twilight ♥

På balen, i Twilight! Edward & Bella ♥

När Bella berättar att hon vet att Edward är vampyr ♥

The cullens, förutom Esme & Carlisle ♥

Hela familjen i Cullens hus ♥

När Jasper attackerar Bella, på festen, New moon ♥

En lite ovanlig bild, man inte ser varje dag ♥

Loooovvveeee ♥

PÅ MTV movie Awards, 2009 ♥

The Volturi, poster ♥

På berget, Twilight (bella & edward) ♥

En bild, jag vill bara lägga ut den haha ♥

Robert & Kristen together ♥

Kristen & Robert, photoshoot ♥

Jacob & Bella + Edward - poster ♥

(ni ser ju att det är 2 bilder på varje person....) första bilden: hur dom ser ut i twilight, andra bilden: hur dom kmr se ut i NewMoon :)

Gillar bilden grymt mycket!!!! Från Twilight OFC ♥

Orkar inte lägga ut fler bilder, så hejdå puss ! :) NJUT

Kommentarer
Postat av: Rozan

läs allt det e fett bra , jag lovar , jag är seriös :P <3

2009-09-03 @ 20:40:36
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

men böckerna finns ju på svenska också -.-

2009-09-06 @ 13:03:19
Postat av: Parisa

Svar till Anonym: Men jag har redan läst alla domdära böckerna på Svenska, vill läsa dom på Engelska nu...

2009-09-08 @ 19:30:25
URL: http://parisaax.blogg.se/
Postat av: elin

asså, dom förstör allting !

jag har också läst böckerna och dom förstör ju precis allting i filmen ! Jag stör mig.. Edward ska liksom vara vacker.. Men Jacob där emot, MUMS ! :D

2009-09-27 @ 18:42:37
URL: http://elluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0