Lite om dagen ♥

Hej bloggen!
Vet att jag inte har uppdaterat men hallå! Jag har ett liksOm ett liv! Aja whatever! Idag så var jag som vanligt i skolan, och på lunchrasten så gjorde jag, Rozan & Shabana en kul sak, hehe inte kul direkt då, men ni fattar! INTE i guess.. men vi gör det iaf! Tyvärr kommer jag inte skriva vad vi gjorde, för jag tror fel personer läser min blogg, hihi! (andra klasskamrater alltså!) Men aja, idag fick vi lite gäster osv. 1 snabb sak bara, haha mitt vaseling som jag har, höll på att "smälta" så jag kom på en smart idé, nämligen att lägga in den i frysen !? -.- Då gjorde jag ju det, så tänkte jag ha den där i en kvart typ, men OFC glömde jag den, så den fick ligga där i 3 timmar! -.- Den var ashård, men det är bättre nu...... Typiskt mig, hahaha! :D Nån som känner igen sig? :) I guess not.. Hihi, dessutom så har jag nu tränat på glosorna till imorgon... Alltid sista minuten liksom, så himla typiskt mig asså shit! :O Men orkar inte skriva mer, så njut av detta inlägg, tills det kommer ett nytt, så snart som möjligt (hade bara lust att skriva av mig idag, bra för er va? JOUP!)

Puss & godnatt mina fina läsare!


Veckans blogg:

Bloggen


Kommentarer
Postat av: Evelina

SV: Tack ^^ Hoppas du får en riktigt bra dag! =)

2009-09-24 @ 09:56:11
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du att läsa om praktidioternas floppar och missar? Eller vill du se vad som ör fake och inte? Läs och följ mig (finns på bloglovin med) tackar på förhand / www.fuckwithyou.blogg.se

2009-09-24 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0