Maten avklarad :D Eller för ett tag sen dårå..

Japp, så äre . vet att jag inte uppdaterar så mycke......längre! men asså jag ska snart iaf typ sjunga singstar men inte rikitigt än. men snart iaf. kommer bli ganska kul för det var typ aslänge sen jag sjöng singstar, haha har bara 4 cd me olika låtar i, asså en e typ Singstar Legends, med alla dom här gamla legenderna ni vet.. typ whitney houston, madonnas yngre tider....ja ni vet, å massa andra, jackson 5 o aa, flera andra :) . Åså har jag en som bara e Singstar, med typ flera bra låtar, men mest typ 08 låtar..men ska köpa nya ceden snart. har oxå en Disney-Sing It, med låtar från HSM å HSM 2, + Miley Cyrus, Hannah Montana (hah same shit), å aa, måååånga fler grymt bra låtar, med bästa videon oxå, ganska underhållande faktiskt, har oxå Boogie Power cd, svårt å förklara vare e men typ spel/sång/dans sak..haha, bra förklarat! men men . tror jag kommer uppdatera igen men senare. :)
BTW,
Ni får en chans till, så snäll som jag är, hahahah nej det är inte därför, d är för nästan ingen av er överhuvudtaget har fått röster än :O asså seriöst comon maan! u gotta work this shit out! as soon as possible! U see, tomorrow, im gonna pick some of u guys to become a member in the final audition, BUT thats the final chans u'll get!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0