Är forfarande trött ♥

Hej och godmorgon, haha inte direkt morgon nu men jag har inte ens vart vaken tolv timmar än. Ååh, var vaken (eller snarare kunde inte somna) förren halv sex på morgonen eller nåt. :(    Vaknade ändå typ klockan tolv eller ett, och kunde inte somna om. Är helt j*vla sliten nu..... Men jag vill ändå int vara hemma idag! Men aja, pappa och Maria är i typ stan för pappa skulle göra nåt viktigt och Maria ville bara följa med snabbt. Jag och mamma och min syster är hemma och snart kommer pappa och dom hem och då ska vi väl åka nånstans fast jag vet inte vart. Har bokstavligt talat suttit framför datan i över fyra timmar för jag inte orkat göra något annat -.- När jag vaknade låg jag kvar i sängen och bara stirrade rakt in i den stängda datorn i mitt rum (väldigt normalt *naat*!) och hoppades på att ett mirakel skulle hända som gjorde att jag skulle bli pigg och orka gå upp ur sängen, och något hände, och VIPS, så var jag oborta från sängen.. Jaja, jag ska inte sitta och slösa bort dagen mer (har redan gjort det men ändå) hehe..

Puss & kram :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0