Orkar inte med nåt annat "/

Så sant! Jag typ orkar inte göra annat än att blogga nuförtiden, vilket är ganska roligt för er, men inte för mig, må jag säga. Det jag försöker säga er, är att förut så orkade jag göra mer saker, men nu har jag blivit fett lat, exakt det jag inte var innan bloggen, men jag vill heller inte sluta blogga!.. Det skulle bli tragiskt, speciellt för mig, med tanke på att jag älskar min blogg, och jag har fått en ny hobby, en hobby jag gillar väldigt mycket. ;) Men nu så tänker jag såhär: Ska jag fortsätta så som jag gör? Eller ska jag byta hobby? Ska jag ta bloggen som 2:a hand? Kommentera, och berätta vad just du tycker jag ska göra. *SUCK*

Men hursomhelst, vi får helt enkelt se hur jag gör. Juste, jag skrev ju att jag inte skulle uppdatera mer efter mitt senaste inlägg som jag skrev för snart 1 och en halv timme sen, men jag orkade inte göra något annat *åh* så jag bestämde mig för att blogga.. Vilket jag gör just nu ..! Men jag kanske uppdaterar snart igen, eller inte ..? Vi får väl se (och glöm inte att kommentera om det jag skrev där uppe). :) Lots of love ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Kähkönen

jag ska kolla på twilight nu faktiskt... igen, haha! :D

2009-08-29 @ 22:43:44
URL: http://mallanbah.blogg.se/
Postat av: M a ll a n m a mm a

Blogga är kul... Fast jag kan inte bestämma om du ska fortsätta blogga eller ej.

Men att sitta bara hemma och blogga är väl lika patetiskt som att bara sitta och skriva poesi eller klinka på en gitarr för att det är kul?

2009-08-29 @ 22:51:21
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
Postat av: ellinor

jag har inte läst din blogg så mycket, men jag tycker inte att du ska ta bort din blogg, du kanske bara kan ta en bloggpaus om du inte har lust att blogga längre. Men ta inte bort bloggen, för även fast du inte har lust nu så kanske du får det senare. :)

2009-08-30 @ 10:50:03
URL: http://ellinorsays.blogg.se/
Postat av: agnes

Sv:Okej. Jag känner oxå att jag bara bloggar. Asså jag bara ånej jag måste komma ihåg att blogga. Men nu har jag inte bloggat sen igår kväll:P Fast jag å min kompis har haft fullt upp me en annan sak!!

Men det e bara att ta en paus ibland:)

2009-08-30 @ 20:42:31
URL: http://mysizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0