Skolaan. here i come

såå sant, jag ska faktiskt dra till skolan idag.. Sitter här och käkar frukost just nu, corn flakes och sen ett glas juice :) Jag mår helt bra nu, är inte såå trött länge och jag är absolut inte förkyld!!! Så att ni vet det liksom. men jag ska äta klart nu och sen går jag iväg till skolan eller nåt, för jag hinner inte lägga in bilder på outfiten, för har inte tagit dom, men jag lägger ut några efter skolan. asså rozan ringde mej nyss, hon skulle bara säga en sak men jag kan inte blogga mer så vi hörs :)

Heeejs! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Minelli

Bra att du äter frukost, alltid den bästa starten på dagen! ;)



Lycka till i skolan!

2009-08-27 @ 10:24:41
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0