Svaren

Nu kommer de efterlängtade svaren på min frågestund. ;)

Hur gammal är du?
Jag är 12 år.

Vad går du för linje?
Haha, har inte börjat gymnasiet.. än! ;)

Vad är din älsklingsfärg?
Nja, jag har ingen direkt älsklingsfärg men ibland rosa, ibland blå, kanske grön.... Som sagt, ingen favorit!

Hur många besökare har du ungefär?
Dagligen? Ungefär 30-35, det kommer upp till 45 ibland, jag har inget direkt antal på besökare men ungefär så många.

Vilket land kommer du ifrån?
Mitt ursprung är från Afghanistan men jag själv har aldrig varit där och vet inte så mycket om landet!

Vad har du för intressen?
Inga särskilda! Men jag gillar verkligen att umgås, och dessutom så gillar jag Grönan! Tummen upp för det. ;)

Hur många inlägg har du skrivit?
211. Inklusive detta inlägg dårå (blogg.se räknar själv)!

Favorit klädesplagg?
Ett enda? Hm... Måste nog säga mjukisar, så himla sköna.. Men om du menar flera ihop så är det nog jeans med en stylad t-shirt haha!

Varför bloggar du?
Jag bloggar för att det är roligt och för att gillar att dela med mig lite av mitt liv, dessutom så måste man skriva av sig då och då!

Vart går din drömsemester?
USA, måste jag nog säga, hehe! Eller ingen aning, finns så många platser jag skulle vilja besöka, så..

När började du blogga och varför?
När min kompis började blogga, så tyckte jag att det verkade roligt, då började jag också, och nu ångrar jag absolut inte det, inte ett dugg! Älskar min blogg. =)

Hur gammal är du och vart är du född?
Jag är som sagt 12år och jag är född och uppväxt här i Sverige!

Av vilken anledning började du blogga?
Som jag skrev där uppe, blev jag intresserad när jag såg min kompis blogga, då började jag också!

När fyller du år?
Jag fyller år 1 augusti.

Det sjukaste du har gjort?
Haha, ingen aning, har gjort massvis med sjuka saker, så jag vet inte haha! ;)


Om du fick en önska, då du kan önska dig vad som helst, vad skulle det då vara?
Jag skulle önska mig att jag fick bo på månen! Hahaha, skojar bara, men jag vet helt enkelt inte, men svaret kommer nog upp av sig själv, då jag blir frågad av sjävla "anden i flaskan" haha! ;)

Vad är det mesta antalet besökare du haft hittils på din blogg?

Mitt domän är ganska udda så jag tror inte många hittar hit, men högsta antalet är 88 personer, inte så många, men det räcker lungt för mig! Är glad att jag ens har några besökare, dessutom får jag massa söta kommentarer hela tiden. =)

Hur länge har du bloggat?
6 månader, inklusive Augusti, även om månaden inte nått sitt slut än. ;)

Vilka bloggar gillar du att läsa?
Jag följer Kenza och Foki's blogg, men ibland läsar jag några andra också!

Hur länge har du hållit på att blogga?
Tillsammans med Augusti, 6 månader.

Hur många olika länder har du varit i?
Massvis. Hehe, kommer inte ihåg!

Har nu några husdjur?
Nej. Men jag har haft en liten kanin. =)

Favoritfilm?
Twilight!! Helt klart.

Favoritmat?
Lasagne!

Läser du någon speciell blogg?
Kenza och Fokis blogg.

Vad brukar du göra när du har tråkigt?
Antingen så läser jag, eller bloggar eller så kollar jag på Twilight. Prata i telfon och smsa gillar jag också. =)

Vad är dina framtidsplaner?
Hitta ett bra jobb som jag trivs med och bygga bra karriär!

*puh*, nu var det klart!


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv; Allt är bara bra :D sj ?

2009-08-23 @ 22:37:29
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa skicka över bilder :)

2009-08-24 @ 16:01:41
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Okej :)

2009-08-24 @ 17:13:38
URL: http://gaabriiellaas.blogg.se/
Postat av: joakim berg

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill om du inte redan har mig:)sen säg bara till så lägger jag till dig med:)

Kommentera gärna vad du tycker om bloggen i övrigt så jag har en chans ändra om det är nåt ni ogillar.

men säg gärna bra saker med:)

Om du inte vill vara med ha en jätte bra dag:)

2009-08-24 @ 18:33:54
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0