Är vaken nu. ^^

hejhej, vaknade nyss, men ändå, var ju vaken och typ läste jättelänge, t typ halv två? kommer inte håg precis ..hehe! Idag pallar jag verkligen inte vara hemma fast har inte bestämt vart jag ska åka fast nått rolit blir det :) Ska bara visa er gårdagens outfit o sedan göra nåt jag har gjort ganska länge, nämligen äta kladdkaka me grädde t frukost, HAHA =D
Nåja, här kommer bild...

Ursäkta för den dåliga bilden men tog bara en snabbis åt er.. förlåt! ♥


Linne - Gina
Tröja/t-shirt - Gina
Tighta byxor/jeans (me gulddragkedja på baksidan) - Gina
Axelväska - Axelssons
Höga skor - Skopunkten
Bakrund: Min systers rum mot hallen

Egentligen så tänkte jag inte ta en "dagens outfit" -bild men gjorde de ändå så tänkte inte så mycket på hur bildens kvalite blir. ni får nöja er med detta, för jag har ju skrivit vad jag har på mig, då kanske det känns tydligare ;) pusssar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0