Grönan =)

Hejhej, kom hem för klockan nio idag. Först när jag vaknade kollade jag på teve lite och sedan så drog jag till restaurangen för jag hade tråkigt. På nått sätt fick jag med mig Nassi (syster) dit =P När vi var framme i restaurangen ( asså mina föräldrar äger restaurangen Maharajah, en indisk restaurang i på säder, brukar vara där typ ganska ofta hahah ) så ville vi åka och shoppa, Nassi skulle köpa en plattång. Men sedan innan vi skulle åka och shoppa asså vet inte vart men nånstans skulle vi så smsade Sharon (vän) mig och sa att hon och hennes tvilling shanette skulle te grönan idag och de ville att jag o Nassi också skulle komma dit. Jag pallade inte åka dit men Nassi ville det så vi åkte, på vägen köpte vi en äppelcider var och jag blev på bättre humör haha :D I busshållplatsen ( några meter bort från restaurangen ) där vi satt åkte det tre bussar. Två till  platsen där båten/färjan åkte te grönan, och den andra åkte nånstans helt annat, typ Kina eller japan eller nåt, haha nej men men. Vi såg att den ena kom om typ 6 minuter o den andra typ 9 ( asså bussarna te färjan ) Efter typ fem min så kom en buss och båda smsade så ingen visste vilken buss vi gick på fast vi åkte med den ändå. Sen efter fem minuter i bussen så frågade Nassi vart vi var. Öhh, minsgransvägen eller nåt mhöhhööh. Va ?!!!! sa Nassi och frågade busschauffören om bussen stannade i slussen, emmmm, naaaj ! Ni har komit helt fel, fast gå av i nästa busshållplats och gå till hornstulls tunnelbana. Vi gjorde som hon sa och sedan kom vi till slussen igen =) Medan vi väntade på färjan så kom sharon och shanette till oss, så vi åkte dit tillsammans :)
Sen var vi där till halv nio och åkte hem och sånt. Mer om idag sen eller imorgon. =) Hejdå alla asgulliga (aaa)

Kommentarer
Postat av: Ellen

mm.. konstigt det kan bli ibland ;D

2009-07-13 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0