Hej igen :')

hej nu kan jag blogga, har vart hemma hela dagen för är sjuk :( Har feber, undrar varför, var ju ganska frisk igår ? Aja, jag har vilat o somnade två timmar fastän jag vakande sent idag. Åt medicin o mår bättre nu. Mitt munsår gör fett ont. :( Men jag ska äta kladdkaka nu ändå. inget är bättre än kladdkaka när jag inte kan äta nåt annat (eller äta kan jag men nästan, känner ändå ingen smak). ska ta grädde till kakan oxå. :) det kommer nog inte bli mycket bloggande idag fast jag ska försöka skriva en gång till eller två. det blev inget uppdatering igår natt/kväll för blev så himla trött så somnade ^^ känner inget vidare för datan nu ... så ...  vi hörs nog senare, kramar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Ja, det vet jag =)



Lägg in den designen du vill ha som man brukar, i storleken 800 (tror jag blir bra annars får du ändra det)



Sen går du in på "nytt inlägg" och lägger in designen/bilden och väljer "full storlek"



Sen trycker du på "html" Så öppnas en ny ruta, där kopierar du det som står där!



Sen gårdu in på fliken "Design"->"Kodmallar"

För att hitta rätt kod kan du trycka på Ctrl+F då kommer en Sök ruta upp, där skriver du Header , så att du sedan lätt kan hitta där det står " <h2>${BlogTitle}</h2> "



Och där det står {BlogTitle} klistrar du in den koden du kopierade!



Hoppas du fördtår! Ha de bra! /Hanna



2009-07-28 @ 17:50:00
URL: http://hannabafver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0