Hemma igen dårå (:

Heeeej igen, då var jag i Älta igen, vilket är både bra o dåligt. ^^ Jag kom hem ganska sent igår o var trött så jag ville sova, men ändå så höll jag mig vaken för att kolla på "förtrollad", tröttnar aldrig på den! Hehe.. ♥♥
 
Nu så väntar jag på pappa, han är påväg hit o ska hämta mig o Nassi, vi ska te restaurangen idag, glömde berätta att på måndag så är inte restaurangen vår längre, den är såld då :'( Kommer sakna den, men det kommer säkert bli bättre (= Jag skriver kanske ikväll eller imorgon, kommer komma sent idag. Idag kommer det komma en stor grupp te restaurangen, så jag tänkte hjälpa till lite, det är faktiskt ganska kul att prata engelska med dom. Höhö! Nu borde jag väl sätta på skorna (nya skor:D) och röra mig mot parkeringen, hej så länge dårå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0