Morning sunshines !

Godmorgon gott folk ! Hur mår alla underbara läsare idag då? Jag mår väl sådär. Vaknade av att det regnade som in i helvete ! Det åskade och bullrade, haha blev lite rädd för regnet ösade verkligen ner, som vatten från en kran. Kollade på teve istället, MTV, Michael Jacksons (RIP) top 10, och Thriller kom ju självklart som nr. 1. Min syster fyller 14 år idag så vi kommer fira det. Fast det gör vi när mamma kommer hem, vilket hon gör vid ett, eller senast två. Jag har faktiskt ingen aning om vad mami och papi har köpt åt henne......... Dom kommer säkert ge pengar eller nåt ! Ringde mamma precis och frågade om hon hade pengarna, och, ja, det hade hon. Utmärkt. Jag. Undrar. Vad. Vi. Ska. Göra. Idag. Fast det kommer bli kul, det vet jag. Imorgon fyller min andra syster Maria 16år och det är ju fest imorgon med nära & kära som jag skrev om igår så vi kan säga att vi firar det då, fast vi kommer ju också att göra det hemma innan vi sticker. Nu ska jag äta glass. Bye *)


Kommentarer
Postat av: Rozan

sv : dedu ;)

2009-07-03 @ 14:41:18
URL: http://rozanmirzaishad.blogg.se/
Postat av: Parisa

Men ärligt säg =)

2009-07-10 @ 12:39:13
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0