Nytt på skohyllan ;)

Nu så är jag hemma igen efter en shopping-dag i T-centralen ;) Köpte tre par skor och några småsaker (fick ingen bra bild på dem så tyvärr), bild kommer nu på skorna :)


Ett par skor. Attitude märke ;) Från DinSko !


Ett par typ gråsilvriga skor, jättesöta. ^^ Från DinSko !


Ett par svartvita skor, är mina favoriter av alla tre. :) Från KappAhl


Det var dem skorna, som sagt fick jag ingen bra bild på min läppglans o två ringar som jag köpte, blev asdåliga.
Nu håller vi på att laga korvstroganoff till middag. mums ;) På vägen hem träffade jag Natta älskling, har saknat henne så jävla mycket, sen pratade vi lite och sen gick jag hem o hon nånstans me sin kompis :) Fast nu ska jag duscha o sedan äta, tror maten blir klar till det, jag vet att det är lite sent för middag HAHA men kom hem för typ en kvart sen så.. ^^ hejs

Kommentarer
Postat av: mary

skitsnygga jue! ;) gillade ballerinorna mest.

2009-07-30 @ 21:50:37
Postat av: Jenny

Dom sista tycker jag också var finast :)

2009-08-03 @ 22:42:41
URL: http://jcarlssonw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0